שיווק באינטרנט

שיווק באינטרנט הוא כיום אחד המרכיבים העיקריים של מסחר אלקטרוני והופך ליותר ויותר אטרקטיבי לעסקים גדולים וקטנים כאחד.

יש הבדלים בולטים בין פרסום ברשת לפרסום מסורתי: אם בעבר היו שיטות פרסום מסורתיות כמו למשל פרסום על גבי שלט או פרסומת ברדיו הרי שכיום יש המון יתרונות לשיווק מודרני באינטרנט. הנה כמה מהם:

ראשית, מדובר על דיוק ברמה גבוהה. למשל הופעה של הפרסומת רק לקהל היעד הרלוונטי. הרבה מערכות פרסום גדולות  כמו Facebook ו-Adwords מאפשרות להגדיר קהלים על פי אזורים גאוגרפיים מדויקים. כמו כן, גם לפי גילאים, התנהגויות ואף תחומי עניין רלוונטיים. בנוסף, בניגוד לשלט או משבצת בעיתון, אפשר לפרסם בסכומי כסף מזעריים של עשרות ומאות שקלים בלבד כדי לבדוק אם הפרסום עובד.

שיווק באינטרנט, שיווק אתרים, אתרים שיווק, שיווק, אתרים, אינטרנט, אינטרנט שיווק, חברת שיווק, חברת דיגיטל

שיווק באינטרנט אפשריות

ישנה אפשרות של פרסום באתרים ברשת ובמנועי חיפוש, הקמת אתרים שמיוחדים למסר הפרסומי, קידום אתרים במנועי חיפוש, חסות תוכן לאתרים ברשת, פרסום מבוסס כתבות, מאמרים ופרסומי עיתונות, פרסום וקידום מבוסס קישורים (לינקים). פרסום שמבוסס בדואר אלקטרוני, פרסום ויראלי כלומר סרטוני וידאו קצרים שמופצים באינטרנט ממשתמש אחד לשני ויוצרים באזז, דואר זבל אלקטרוני (ספאם), פרסום במדיה חברתית ועוד.