בניית קישורים לאתרים

כשזה קשור לתהליך קידום אתרים אורגני (SEO), בניית קישורים לאתרים היא אמצעי מרכזי וחשוב מאוד. השימוש בקישורים הללו ובנייה נכונה שלהם הה אחד האמצעים הראשונים לקידום אתרים בצורה אורגנית. היום ישנם לא מעט אמצעים נוספים לקידום האתר שלכם, אך עדיין מדובר בדבר חשוב שלא כדאי לדלג עליו, ועל מנת שזה יצליח, חשוב להקפיד על בניי חכמה ומדויקת כך שכל אחד מהקישורים יביא תועלת וטראפיק אל האתר שלכם. 

הנה כמה דברים שחשוב לדעת:

  1.  קישור טקסטואלי (כזה שמגיע מתוך מאמר) היוצא מתוך אתר רלוונטי וחזק, הוא בדרך כלל הקישור המועדף ביותר. זה מכיוון שהאתר עצמו מקודם אורגנית בצורה טובה, ואתם תרצו לשייך את האתר שלכם לאתר שמקודם כך.
  2. כשזה מגיע לבניית קישורים לאתרים, הדבר הכי חכם שתוכלו לעשות הוא לפעול על פי הפלטפורמה ממנה אתם מקבלים כל קישור. 
  3. עדיף שהקישורים שלכם יהיו כמה שיותר איכותיים, כלומר מתוך תוכן כמו מאמרים ותוכן רלוונטי אחר מאשר פורומים, אינדקסים ותגובות. את איכות האתר המקשר תוכלו לבדוק על ידי כלים כמו REMRUSH או AHREFS. להערכת הטראפיק, השתמשו בסימילאר ווב.
  4. למרות שבניית קישורים לאתרים היא הכרחית לקידום האתר, חשוב לדעת שהיא לא יכולה להיות האמצעי הבלעדי דרכו אתם מקדמים את האתר שלכם. כשזה מגיע לקידום אורגני יש לנצל את מירב כוח האש שהאינטרנט יכול להציע לכם בתחום האורגני. הרי אתם לא רוצים לסיים בעמוד השני של גוגל, נכון?
  5. ככל שהתשתית הטקסטואלית של האתר שלכם תהיה יותר טובה (תוכן, אופטימיזציה ועוד) כך הקידום האורגני יהיה אפקטיבי יותר, ויביא לכם תוצאות טובות יותר. נשמע הגיוני, לא?
  6. לפני שמתחילים בבניית הקישורים לאתרים, חשוב להקדיש זמן לחשיבה ואיתור קהל היעד שלכם. אם אתם מקדמים אתר בתחום הכושר למשל, קהל היעד יכול להיות אנשים שמחפשים אימונים דיגיטליים, אבקות חלבון או חדרי כושר באזור מסוים – אך זה לא יהיה קהל היעד להשגת הקישורים, כי אף אחד מהם לא ירצה לקשר את עצמו אליכן. חשוב לזכור שקהל היעד שונה מקהל היעד עמו תרצו לשתף פעולה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *