בניתם לי אתר אינטרנט לעסק. מה עכשיו?

המטלה האמתית של בעל עסק מתחילה בעצם אחרי בניית אתר אינטרנט לעסק, וכשאנו מסיימים לבנות אתר חשוב לנו ליידע אתכם בכמה דברים נחוצים כדי שהאתר יהיה רלוונטי ברשת, ימכור ואף יופיע בתוצאות ממוקדות בחיפוש.

האתר בנוי ועומד והכל טוב ויפה, יש בו כבר כמה מאמרים להתחלה טובה הכתובים באופטימיזציה נכונה עכשיו אנו עוברים לחלק הקשה יותר, השגרה. במידה ותחליטו להשאיר את האתר שלכם כמו שהוא תצטרכו להשקיע כספים בקידום ממומן כדי שגולשים חדשים יוכלו להגיע אליו לעומת זאת בעזרת כמה פעולות חשובות תוכלו לחסוך לכם כסף רב.

קידום אתר אינטרנט לעסק

הכי חשוב: מאמרים בעלי תוכן תורם.

תוכן תורם הוא תוכן שנותן לגולש מתנה אמתית גם אם וירטואלית כגון ידע או עצה טובה שתגרום לגולש לשמור את הדף בסימניית מועדפים או לפחות להעביר לחבר רלוונטי. מאמרים בעלי תוכן מקדם בלבד יעזרו לכם בטווח הקצר בלבד שכן גולש ייכנס, לא ייתרם מהתוכן (הוא אינו מחפש ויקיפדיה על המוצר שלכם) וייצא כלעומת שבא.

יש לבנות תוכנית של כתיבת מאמרים, לפחות מאמר אחד בשבוע. וכל המרבה הרי זה משובח.

פעילות ענפה ומחוברת עם הרשתות החברתיות של המוצר.

לא רק פוסטים טובים או קטעי וידאו מרשימים ותורמים צריכים להופיע בדף הפייסבוק שלכם, יש כמובן גם לקשר ביניהם ובין האתר, להכניס מאמר שמותאם לעוקבי הדף שלכם ולפרסם אותו בצורה חכמה.

חשוב בין היתר לדאוג לקידום אורגני חכם ובניית קישורים לאתרים שונים.

דיוור

ניוזלטר חודשי. אם אינכם אתר חדשות אל תטרידו את העוקבים שלכם במייל שבועי או יומי אבל אחת לחודש כדאי לשלוח לרשימת התפוצה שלכם עדכונים (תורמים!) עם שובר מתנה כלשהוא, תשתדלו שלא יהיה מדובר ב5 אחוז הנחה שכן אנו חיים בעידן בו הלקוח חכם. אם אתם מוכרים בית -מצוין, אם זוג נעליים- מתנות בשווי של 10 אחוז ומעלה ימשכו לרשימת התפוצה שלכם גולשים חדשים

תשתדלו לא ל"שגע" את הלקוחות שלכם לעבור מפלטפורמה אחת לשנייה ("בואו לדף הפייסבוק שלנו" "הירשמו לתפוצה" וכו') לקוחות שנות האלפיים יודעים מה הם רוצים ומה הם מכירים, אם הם רוצים לקבל דיוור במייל הם ימצאו את המקום באתר וכן הלאה בדף הפייסבוק. מעבר לפרסום קצר ולעתים רחוקות על אפשרויות המעקב אחריכם או אפילו באנר קטן בכל מייל שם למטה- אל תכריחו אותם להירשם למדיה בה הם לא משתמשים או רוצים לשמור חפה מפרסומות

לכל הנ"ל- בנו תוכנית מסודרת בלו"ז שלכם. אל תיכנעו להתחייבויות אחרות, זה העסק שלכם. כדי לקדם אותו יש לעבוד בצורה עקבית. גם אנו כעסק מקדם אתרים מדיי פעם שוכחים לעדכן את העסק שלנו כי אנו עסוקים בלעבוד עם פלטפורמות של לקוחות ואנו רואים כמעט מיד ירידה בכמות הטלפונים והפניות. עבודה רציפה וטובה תעצים את העסק שלכם ותקדם את האתר זאת עוד לפני שהוצאתם שקל אחד על פרסום ממומן

אם אין לכם זמן לכל הנ"ל אתם בעצם מחפשים מקדם אתרים.

הרבה הצלחה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *