משרדי פרסום בישראל

חמשת משרדי הפרסום הגדולים בישראל, הם לפי דירוג שהתפרסם לאחרונה מקאן אריקסון, באומן בר ריבנאי, שלמור אבנון עמיחי, אדלר חומסקי & ורשבסקי וראובני פרידן. הם מנהלים ביחד חצי מעוגת הפרסום בישראל. החמישה מהם מנהלים תקציבי פרסום בהיקף של 341 מיליון דולר בשנה, מתוך עוגת פרסום של כ-784 מיליון דולר.

שאר המשרדים הגדולים והבינוניים הבולטים בישראל, שיש 15 כאלו, מנהלים יחד תקציבים בסכום כולל של 258 מיליון דולר.

חברות פרסום, קידום ממומן, עסקים בישראל, חמשת משרדי הפרסום הגדולים בישראל

באופן כללי כדאי לדעת שמשרדי הפרסום מדורגים לפי רמת הפעילות שלהם במחירים ריאליים כלומר מחירי השוק בפועל, בניגוד לדירוג על פי מחירי המחירון שהיה נהוג בעבר. בגלל זה החליטה יפעת בקרת פרסום, שמדרגת את המשרדים, להציב באותו המיקום כמה משרדים שהיקף הפעילות שלהם דומה.

יש תחומים רבים ומגוונים למשרדי פרסום שעוסקים בכל מיני סגנונות. בגדול, ככל שיש יותר יותר קמפיינים מוצלחים יש כמובן עלייה בהכנסות. הצלחה נמדדת בהבאת לקוחות, בגידול הכנסות, ביצירת באזז, בהגדלת היצע והיקף הלקוחות ועוד. הדבר הזה חשוב כאשר אנחנו מבקשים לנתח את היקף וגודל המשרדים כלפי עצמם וכמובן האחד מול השני.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *