פרסום בלינקדאין

פרסום בלינקדאין תפס תאוצה בשלוש-ארבע השנים האחרונות, עם רכישת 'מייקרוסופט' את הפלטפורמה ושינוי הנראות שלה כך שתידמה מאוד לרשת החברתית הפופולרית ביותר, 'פייסבוק'. לינקדין היא רשת חברתית הממוקדת ורלוונטית בעיקר לזירה העסקית. המטרה של רשת זו היא להיות פלטפורמה לעולם העסקי, בעיקר בתחום הטכנולוגי וההייטק אך לא רק. פלטפורמת הלינקדאין משמשת לנטוורקינג, גיוסי עובדים וחיבור בין עסקים רבים, מעין 'האב', חלל עבודה דיגיטלי משותף שבו עובדים אמורים להפרות זה את זה.

פרסום בלינקדאין, כחלק מפרסום באינטרנט מאפשר כיום את האפשרות הכי טובה לטרגט ולפלח קהל יעד על פי תחום העיסוק המקצועי שלהם. כך, אם המוצר/שירות שלכם מיועד לאנשי מקצוע מסוימים כמו למשל מנהלי IT, מנהלי פרויקטים, אנשי HR וכו' פרסום בלינקדאין יהיה אפקטיבי ביותר עבורכם – אפילו יותר מפרסום בגוגל/פייסבוק. בפרסום בלינקדאין אפשר לטרגט בצורה ישירה על פי תפקיד/תחום עיסוק, וזה נותן לה יתרון משמעותי בזירת השיווק B2B. בנוסף, המשתמשים בלינקדאין מתייחסים אל הרשת כמקום להתעדכן בו, לקבל ערך ותוכן מקצועי שישמש אותם וירחיב להם את הידע בתחומם, לכן שיווק מסרים וכלים רלוונטיים נתפס כתוכן בעל ערך ולא כספאם או כתוכן שיווקי מציק. כמובן שעבור שהגולשים יתייחסו כך לתוכן, חשוב לייצר אותו בצורה שאכן תתאים לכך ולא לשווק באופן אגרסיבי ופולשני. ממשק הפרסום בפלטפורמה זו מאפשר יצירת קמפיין מבוסס מטרה, וחשוב לזכור שבשיווק B2B תהליך יכול לקחת זמן, לכן כדאי לתכנן אותו כך שיהיה אפקטיבי, ולהמנע, למשל, מלנסות לגייס לידים מלקוח פוטנציאלי שרואה אתכם בפעם הראשונה כי כנראה שלא תצליחו והזמן והעבודה שהשקעתם ביצירת התוכן והקידום תרד לטמיון. דבר זה נכון אגב לשיווק בכל פלטפורמה, איך יצירת משפך שיווק הופכת למשמעותית כזה מגיע  לפרסום בלינקדאין. חשוב לזכור שהלקוח הפוטנציאלי צריך להכיר אתכם ולסמוך עליכם כדי להבטיח המרה, וכדי שזה יקרה, תהליך השיווק שלכם חייב להיות מבוסס תוכן ולחשוף אתכם מספר פעמים לגולש לפני ביצוע ההמרה. דבר זה חשוב במיוחד כשאתם מנסים לשווק לחברה שמן הסתם ההחלטה האם להקשיע ברכישה המוצר שלכם משפיעה בקנה מידה הרבה יותר רחב מאשר לקוח בודד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *