עיצוב דף פייסבוק

אז עד כמה חשוב עיצוב דף פייסבוק עבורנו?

עיצוב דף פייסבוק הוא דבר חשוב מאוד!

לפני שאני מתחילה להסביר על עיצוב דף פייסבוק, חשוב להבין שאנו יוצרים דף פייסבוק בשונה מאיך שאנחנו גולשים בפייסבוק.

כשאנחנו גולשים, אנחנו קצרים בזמן, עם מעט סבלנות ומאוד ביקורתיים. זה נשמע כמוני בשעות הבוקר. אבל ככה כולנו גולשים בפייסבוק.

אנחנו נכנסים לשם כדי לראות את העדכונים של החברים והבני משפחה שלנו, מנסים לנקות את הראש בכמה דקות שיש לנו בין פגישה לפגישה, בין משימה למשימה. כמה דקות של שקט. אז כל דבר שלא תורם לשקט הזה מפריע לנו בגלישה ואנחנו גוללים עליו מהר מאוד.

כשאנחנו מעצבים את הדף פייסבוק שלנו, אנחנו בונים על זה שהגולשים יקראו גם את האותיות הקטנות, יתעניינו בכל מה שנגיד ויפרגנו באהבה.

אז זהו, שכדי שכל זה יקרה, אנחנו צריכים לחשוב איך אנחנו גולשים. מה אנחנו היינו רוצים לראות כשאנחנו בפייסבוק. ותשימו לב שכשאתם בפייסבוק, מה שעוצר אתכם, זה פנים מוכרות, ודברים יפים.

ועכשיו אני מגיע לחלק של עיצוב דף פייסבוק.

יש לנו כמה שניות בודדות לתפוס את העיין של הגולש- הלקוח הפוטנציאלי שלנו. הדף חייב להיות יפה. תמונת הכיסוי חייבת לשדר את המסר הנכון, תמונת הפרופיל חייבת לבוא בהלימה. המסר כולו צריך לעבור בכמה שניות כדי שלגולש לא יהיה כלל שאלות. הוא יבין מה המוצר/שירות כבר ברושם הראשוני. אם יהיו לו סימני שאלה, הוא לא יתאמץ לקרוא או לחפש. הוא יצא מהדף.

הפוסטים צריכים להיות מעוצבים, יפים והכי חשוב, מרתקים.

תרגיל קטן שכדאי לכם לבחון- מה אתם רואים קודם, מה עוצר לכם את העיניים. תגללו בפייסבוק ותשאלו את עצמכם מה גרם לכם לעצור או לחזור אחורה?עיצוב דף פייסבוק

אני יכולה להגיד לכם שלרוב מה שעוצר אותנו זה תמונה מסקרנת. ואז הדבר הבא שנעשה זה נסתכל בתמונת הפרופיל, לבדוק מי פרסם אותה ורק אז נקרא את הטקסט.

עוד משהו שחשוב לציין הוא שכאשר אנחנו רואים דף מעוצב, אנחנו רואים השקעה, אנחנו רואים עסק מגובש. זה מעביר את המסר שלהעסק הזה חשוב איך הוא נראה ומה הוא משדר. היה לו גם כנראה את הכסף להשקיע על העיצוב וזה כנראה אומר שהוא עסק פעיל, עם לקוחות רבים.

כן, כל המחשבות האלה עוברות לנו במאית השניה בראש. בלי שבכלל שמנו לב אליהן.

אז זכרו, התמונות, הוידאו התמונת פרופיל וכיסוי, כל אלו תורמים לעיצוב של הדף פייסבוק העסקי שלנו. אל תוותרו על עיצוב איכותי וחכם. זה אולי לא משהו שמביא מכירות באופן מיידי, אבל זה גורם לאנשים לעצור על הדף שלכם ולהתעניין ולקבל עליכם רושם ראשוני חיובי.

ולרושם ראשוני, אין תחליף.

בהצלחה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *