למה לשלם יותר? כדי לקבל תוצאות!

למה לשלם יותר? כדי לקבל תוצאות!

זה כנראה תלוי איזה ניסיון חיים יש לכם אבל ניתן לומר כמעט בצורה גורפת, שבמהלך החיים שלנו גילינו שכאשר אנו משלמים יותר- אנו מקבלים יותר. כן, לאוזניים ישראליות המשפט הזה מכעיס, אם הבטיחו לנו תיק יוקרתי אנו רוצים לקבל תיק יוקרתי ולא חיקוי, למרות שעלה לנו רק 50 ש"ח. אנו גם ניגש לחנות ונתמקח עם המוכר כי הרי המודעה הבטיחה תיק יוקרתי ואיך נקרע הרוכסן אחרי שבוע? זו בקטנה התשובה לשאלה למה לשלם יותר? כדי לקבל תוצאות!

הנה התשובה הארוכה.

רובנו מבינים שעלות המוצר נגזרת ממשתנים רבים ביניהם כמובן- איכות הייצור. איכות החלקים המרכיבים את המוצר.

כשאני נפגש עם מנהל רשת רהיטים כדי לדון על מבצעים חדשים שלו שנוכל לפרסם החודש הוא מיד מגביל אותי

"תשמע יוסף, על הספה הזו אני באמת לא יכול לעשות יותר מ10 אחוזי הנחה, וגם זה המון! אני מייצר את השלד מעץ מלא, אני מרפד אותה באיכויות הגבוהות ביותר ומותח עליה עור יוקרתי שאני קונה בכמויות גדולות ותוך כדי גזירה גם מאבד חלקים יקרים ממנו, המוצר הסופי הוא איכותי ברמה כזו שגם אני בביתי משתמש במוצר הזה, גם לאחותי ייצרתי כזו ואני ממליץ עליה לכל מי שיש לו תקציב"

ואני מבין אותו, כשיש לך עסק ישנם מוצרים שאתה מייעד לקהל הרחב, גם להם יש יתרון אבל אתה לכתחילה בונה אותם ברמת גימור אחרת, קלה יותר לכיס הלקוח כשאתה כמובן מנסה לשמור על איכות גבוהה ככל שניתן.

עם זאת תמיד ישנם מוצרים שאתה בונה אותם במידה תפורה ללקוח, באיכויות הגבוהות ביותר ובהם לא ניתן לשחק במחיר.

אין מתנות חינם

אצלנו בויראלי, בהחלטה יזומה שלנו, החלטנו מלכתחילה לפנות אך ורק עם המוצרים האיכותיים ביותר.

בחרנו את הצוות האיכותי ביותר ושלפנו אותם מתוך עשרות רבות של פונים, בחרנו עובדים מסורים שמעבר לאישיות ולרצינות- הם אנשי מקצוע. הם אוהבים את מה שהם עושים. לקוחות רואים את זה.

כשאתה לוקח את הטובים ביותר, צריך לקחת בחשבון שהמחיר גבוה יותר, מצד שני, אתה סוף סוף יכול לדרוש תוצאות, יותר מזה, אנחנו אלו שרודפים אחריך כדי לשפר את משפך ההמרה וכמות המכירות. פתאום ההכנסות גדלות, יש קורלציה בין ההוצאות וההכנסות ואתה מבין טוב יותר את תהליך העבודה. אתה חוסך איש שיווק ומקבל במחיר שלו צוות שלם שמשפר את התהליכים בעסק שלך.

אל תחפשו "מחיר טוב" . תחפשו איכות אחרת. תמצאו אותנו.

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *