למה אני צריך תוכן ויראלי בדף הפייסבוק של העסק שלי?

למה אני צריך תוכן ויראלי בדף הפייסבוק של העסק שלי? שאלת השאלות כשמגיעה לתוכן באתרים תוכן ויראלי הוא תוכן מאוד מעניין שעובר בין אנשים בגלל המסר שהוא מעביר.
ממש כמו חיידקים, התוכן עובר מאדם אחד לשני בלי שלאדם שהפיץ אותם יש שליטה על איך ולאן הם עוברים. המסר הויראלי ימשיך לעבור מאדם לאדם. השאלה היא למה אני צריך תוכן ויראלי בדף הפייסבוק של העסק שלי?

לתוכן שכזה יש כמה יתרונות:

ראשית, היתרון הכלכלי.

אם תוכן מופץ על ידי שיתופים של אנשים אחרים בדפי הפייסבוק, זה אומר שאין צורך לקדם אותו בצורה ממומנת. או שעלויות הקמפיין יהיו נמוכות מאוד משמעותית. מטרת הקמפיינים היא הפצה של התכנים השיווקיים שלנו והצגה שלהם בדפים של אנשים אחרים, אנחנו משלמים לפייסבוק עבור השירות הזה.

למה אני צריך תוכן ויראלי בדף הפייסבוק של העסק שלי? ניתן לפייסבוק לענות

פייסבוק אוהבת תוכן ויראלי, עבורה זהו תוכן שבאמת מעניין אנשים. ואם הוא מעניין אנשים זה אומר שכיף להם להיות בפייסבוק והם יישארו יותר. הם גם ייתפסו את פייסבוק כרשת אמינה ומעניינת שמדברת לעולם התוכן שלהם. כאשר הם יישארו יותר, הם יצפו ביותר פרסומים שרלוונטיים להם והמפרסמים, נו… הם ימשיכו לשלם.
ההבדל בין קמפיין ממומן להפצה של תוכן שיווקי בצורה ויראלית הוא שליטה על הקהל. כשתוכן מוצג לכמות אנשים רק באמצעות שיתופים, לנו כמפרסמים אין שליטה על הקהל. אנחנו לא יודעים מי ראה את התוכן ומה זה גרם לו לחשוב או לעשות. אבל לא הוצאנו על זה שקל, אז החיסרון הזה פחות מורגש. בקמפיין לעומת זאת יש לנו מאה אחוז שליטה, אך התענוג הזה הוא בתשלום לפייסבוק.

היתרון השני הוא מיתוגי.

תוכן ויראלי מעביר את התחושה האותנטית שנמצאת במהות השיתוף. המסר שלך עבר בצורה נקייה בין אנשים רק בגלל התוכן שלו. לא כסף קידם אותו, אלא אנשים. הם לא מוטים או משוחדים בשום צורה. הם ההמון. כך המותג נתפס כאמין יותר, מעניין יותר, מצחיק/שנון (תלוי במסר עצמו).
כשקמפיין מצליח בצורה ויראלית אנשים גם מדברים עליו מחוץ לפייסבוק או לאינטרנט. הם מדברים עליו בשיחות סלון או במפגשים ברחוב. אלו דברים שמחזקים משמעותית את המותג.

אנשים שלא הכירו את המותג, יחשפו אליו לא בגלל המוצר/השירות שלו, אלא בגלל הקמפיין הויראלי. העסק ייחשף על הדרך.
כשאנשים נחשפים למותג דרך פרסומת, הם מסננים בצורה מסוימת את המידע הזה משום שהוא מידע עם אינטרס. שתוציא כסף. ככל שהמידע הוא חף מאינטרס, כך קל לנו יותר להקשיב לו, להכיל אותו ואף לזכור אותו. לכן קמפיין, יהפוך לויראלי משום שהוא קודם כל מעניין (מצחיק/מרגש/מחדש וכו), על הדרך ובין השורות הוא גם מספר לנו על המותג.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *