כמה להשקיע בפרסום בפייסבוק?

כבעל עסק שעובד עם תזרים מסודר חשוב לך לא לפרוץ את מסגרת התקציב, מצד שני אתה מבין שנוכחות עסקית בפייסבוק היא כבר לא מותרות. הקהל שם, המתחרים שם, והעלות זולה יותר מפלטפורמות חשיפה עתיקות יותר (עיתונות) ומניבות פחות. אז כמה להשקיע בפרסום בפייסבוק?

ראשית אל תתפתו ״לנסות בעצמכם״ לא כי זה בלתי אפשרי, זה דווקא נראה די קל למי שלא מפחד מתוכנות חדשות. למעשה ניכר שמתכנני מנהל המודעות בפייסבוק ציפו ורצו שכל בעל עסק יוכל לנהל את השיווק בעצמו, אבל מכיוון שמערכת פרסום מורכבת מהמון משתנים, מתחרות חיה בשוק העולמי, צורכת קריאייטיב בדיוק כמו הפרסום באופליין וכשמדובר בפייסבוק גם היכרות עם השיח ברשת החברתית – קחו מנהל או מנהלת מדיה חברתית מקצועיים.

להשקיע בפייסבוק

אתם מבינים שכותב שורות אלו עובד בחברה כזו והעצה יכולה להישמע לא אובייקטיבית בעליל אך זכרו, גם אם לא תקחו את חברת ויראלי לנהל את הפייסבוק שלכם, קחו לכם קידום מקצועי. אתם תחסכו כסף רב, זמן יקר ומיותר ותרכשו הרבה תובנות על העסק.

ההשקעה בפרסום בפייסבוק מתחלקת לשתיים, התשלום לחברה המקדמת, בו לא נדון כעת כי זה משתנה בין המסלול הרצוי, איכות החברה השירותים וכו׳ לבין התשלום לפייסבוק עצמה.

כמה להשקיע בפרסום בפייסבוק – השקעה ראשונית.

חשוב להדגיש שהנתונים יכולים להשתנות בהתאם לתוצאה הרצויה (אם רוצים לפרסם למדינה שלמה או ל200 איש) אבל כך אנחנו ממליצים בדרך כלל ללקוחות שנמצאים בקטגוריה בינונית בפייסבוק. בחודש הראשון הקצו לפייסבוק בין 1500 ל2500 ש״ח. בכסף הזה המקדמים בזהירות יערכו ניסויים הכרחיים למציאת קהל היעד המבוקש, יקימו מספר קמפיינים לאחר מחקר מעמיק לכיוונים שונים ותחומי עניין רלוונטיים ויעריכו לפי התוצאות היכן כדאי להניח את כובד משקלו של התקציב.

בחודש השני התקציב כבר יחולק מחדש ויימדד בצורה יום יומית עד להכרעה על קהל רצוי, בחודש הבא ניתן יהיה ברובם הגדול של העסקים לקבוע את איכות השימוש בפייסבוק לבעל העסק, כמה ואם כדאי להגדיל את התקציב, והיכן בדיוק כדאי להשקיע.

הרבה הצלחה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *