נא להתנהג בהתאם – מה אתם עושים ברשתות?

נא להתנהג בהתאם – נכון מאוד כשאתם גולשים ברשתות החברתיות וגם כאשר אתם נכנסים לאתרי אינטרנט מחוץ לפייסבוק, אינסטגרם וכו'. האח הגדול אולי נגמר, אבל האבא עדיין חי ונושם.

כיום בעידן הדיגיטלי, ניתן לצפות בסודות הכמוסים שלכם עוד לפני שהגעתם לבניין המשרדים.

כמנהל קמפיינים כחלק מעבודתי בזמן הקמת קמפיין אני שם דגש על בניית קהל הלקוחות לו אנו רוצים להציג (לטרגט) את המודעה על מנת שנוכל להביא תוצאות טובות (המרות) עבור המפרסם ולהוזיל לו עלויות פרסום.

אחד מהעזרים שאנו משתמשים בהם על מנת למקד את קהל הלקוחות נעשה באמצעות האפשרות של תחומי העניין, תחומי עניין אלו נאספים על הלקוחות באמצעות רשתות החיפוש –גוגל ,אמצעי ניווט- WAZE,  רשתות חברתיות- פייסבוק, אינסטגרם וכו' ואף באמצעות דואר אלקטרוני – גי'מייל.

נא להתנהג בהתאם – איפה אתם מסתובבים?

אתן לכם דוגמא: כאשר אני נכנס במהלך היום לאתרים שונים בתחום הספורט, לאתר של מועדון מכבי תל אביב בכדורסל, ספורט 5, NBA, Ynet מדור ספורט וכו', רשתות החיפוש והחברתיות יודעות שאחד מתחומי העניין שלי הוא ספורט. הן אוגרות את המידע ומציעות אותו למפרסמים כמוני.

דוגמא נוספת: אני שם ב- WAZE פעמיים בשבוע את הכתובת מגרש הטניס בהדר יוסף, פעם בחודש את כתובת נמל התעופה בן גוריון, ומידי פעם את הכתובת של המסעדה האהובה עליי. באמצעות ידע זה נאספים תחומי העניין שלי טיילן/איש עסקים, אוהב ספורט וטניס, ואוהב לאכול אוכל ספציפי במסעדה מסוימת.

לאחר שנאגרים תחומי עניין נוספים נוצר פרופיל דיגטלי כאשר רשתות החיפוש והחברתיות יודעות כמעט הכל עלינו.

כבר לא צריך סוכנויות ביון מתקדמות כדי לדעת ולרגל אחרינו, אנו עושים זאת באופן חופשי וגלוי.

בלינק המיוחד הבא תוכלו לדעת אלו תחומי עניין פייסבוק כבר אספה עליכם אישית : http://bit.ly/גלה_את_תחומי_העניין_שלך

נחום רייך. מנהל PPC

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *