בעלי עסקים שמרו על כספכם.

בעלי עסקים שמרו על כספכם. יש מי שחושב שאפשר לשחק איתו כדי לייצר רווח אישי.
מקצוע הפרסום מושך אליו הרבה אנשים מאוד מעניינים, הוא מקצוע דינמי שדורש הרבה מחשבה והתעסקות עמוקה במגוון רחב מאוד של עסקים. החל מעסק המנוהל כולו בידי אדם אחד ועד חברות ענק.

הקלות בה ניתן לגשת היום למערכת הפרסום מושכת אליה הרבה אנשים , חלקם מקצועיים בתחומם, חלקם משקיעים זמן רב בלמידה עמוקה של השינויים וההתפתחויות שחווה הרשת, אבל חלק לא מבוטל הם "הבן של אחותי עושה לי את הפייסבוק" או לא פחות גרוע, חבר טוב שהתחיל לא מזמן לעסוק בנושא.

למה זה כל כך גרוע? אנחנו רגילים ובצדק לסמוך על הקרובים לנו, השירות זול יותר ו"הוא מכיר אותי… הוא יודע מה אני צריך…"

את הבעיה הגדולה גילינו כשפגשנו כל מיני בעלי עסקים שנכוו מהפייסבוק או מהרשת בכלל ולכן גם ציינו בעלי עסקים,שמרו על כספכם. הם הוציאו אלפי שקלים או עשרות אלפי שקלים ולא קיבלו חשיפה לקהל נכון, לא מכרו ולא הבינו למה, וכשפתחנו את חשבון הפרסום שלהם אחרי ניסיונות הרגעה רבים- גילינו עבודה חובבנית להחריד שהעשירה את פייסבוק וגוגל באלפי דולרים אבל לא השיגה את המטרה. גם לא הייתה בכיוון כלל.

בעלי עסקים,שמרו על כספכם.
מספרים לנו על בזבוזי כספים בניהול כושל של קמפיין פרסומי

פרסום היא עבודה מקצועית בדיוק כמו העסק שלכם, לא הייתם נותנים לחובבן להחליף אתכם בניהול העסק כי אתם יודעים מה יקרה. לא הייתם קונים מוצר זול אם המטרה שלו תלויה בהכנסה החודשית שלכם, ולא הייתם עושים טובות לאף אחד שישלוט על עתידכם.

כשאנו בויראלי מגלים טעות כל כך גסה של מקדמים אנו מתריעים על כך בקבוצות של מקדמים כדי לעזור לכל התעשייה הזו להתקדם למקום נכון ולהפסיק לפגוע בכיסם של בעלי העסקים, אפשר להרוויח ברשת, למעשה האינטרנט הוא השוק הרווחי ביותר בשנים האחרונות, ואם אתם לא חולשים על השוק הפרטי שלכם- הגיע הזמן לעשות זאת.

הפוסטים שלנו בקבוצות המקדמים בהם סיפרנו להם על הטעויות גילו לנו שמדובר ברעה חולה, מקדמים רבים מספרים על עבודה חובבנית של משרדים גדולים ומוכרים עם פרילאנסרים מתחילים. אל תתפתו לתת לשכן לעשות לכם את השיווק. תנו לכאלו שמכירים, שלמדו ועדיין לומדים כל יום על השינויים וההזדמנויות ברשת.

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *