איך לנהל את הזמן נכון בעבודה על מחשב

חלק נכבד מהשיעור הזה שמאוד חשוב ללמוד על "איך לנהל את הזמן" , קיבלנו בהרצאה מאלפת של קובי טריקי , איש מדיה, שפרש בפנינו כמה מהמכשולים היותר נפוצים בקרב אנשי המחשבים אך אלו כמובן לקחים ומסקנות אותם כדאי שיפיק כל בעל עסק שמעוניין לנהל נכון את זמנו ולשפר את ההמרות וההכנסות בצורה ישירה.

איך לנהל את הזמן נכון בעבודה על מחשב ביחוד כשאין לכם הרבה זמן

הזמן הוא המצרך הנדיר והיקר ביותר עלי אדמות. ערכו של הזמן נשאר קבוע בין כל בני האדם למרות שבעיני חלקם הוא רב ובעיני אחרים פחות. הנתון החשוב הזה אמור להדליק לנו נורה אדומה בהקשר לכל מה שמתרחש במשך היום בחיינו האישיים.

לאדם יש מטרות רבות כאשר המטרה הסופית קבועה בעל שמות רבים , אושר , מנוחה, סיפוק וכן על זו הדרך. חשוב לא רק להסתפק בלחכות למטרה הזו אלא לדאוג שגם בדרך, נוכל לטעום חלקים מהאושר הזה בדרך למטרה הסופית.

אנו לא עושים זאת.

במחקר שדווח על ידי הלוס-אנג'לס טיימס נמדד זמן הצפייה של אדם צעיר במחשב ובנייד לאורך זמן, בגיל צעיר מדובר בקרוב לשמונה שעות ביום ועם הזמן והדור המחקר מצביע על עלייה חדה. כל זה ניחא אם היה מדובר בשעות עבודה עם תפוקה רצויה ונכונה. אבל דיווחים וצפיות בעובדים ומנהלים אחרי יום עבודה מגלים שמתוך שעות העבודה הרבות , שעות יקרות בוזבזו על גלישות מיותרות שהובילו לגרירת עבודות רבות לאורך זמן.ניהול זמן

כנראה שלו היינו עובדים בצורה נכונה ומנהלים נכון את הזמן חלקים רבים מהיום או מהחודש היו נשארים לנו לאותן מטרות שהוזכרו קודם ובכך לממש את הסיבה האמתית לפתיחת העסק.

כמו בכל חסרון בעולם, גם ברמה העסקית, קמים להם פתרונות יצירתיים שכדאי ליישם או לחקות כל אחד לתחומו הוא. נציג  רק את חלקם כאן אבל הרעיון ברור וניתן ליישמו בכל מיני צורות.

כמה אפליקציות שיעזרו לכם

TIME SNAPPER

תארו לכם שבסוף היום היינו מציגים לכם חמש דקות של סרטון של כל מה שעשיתם היום על המחשב? אז התוכנה הפשוטה אך מבריקה הזו עושה בדיוק את אותה הפעולה. כל זמן קצוב אותו אתם בוחרים (ברירת מחדל של חמש שניות) היא מצלמת את המסך ויוצרת בסוף היום סרטון חשוב בו ניתן לגלות כמה זמן עבדנו וכמה זמן.. לא.  עוזר רבות לייעול צורת העבודה. מתאים לעובדים, למנהלי עובדים והורים!

אאוטסורסינג.

זהו נושא רחב מאוד עליו נדבר בפעם אחרת אבל הגיע הזמן לבחון את האפשרות לרדת מהעץ הגבוה של "אנחנו יודעים לעשות הכל" ולחלק עבודות קטנות וגדולות גם לסובבים במחיר שמשתלם גם לכם ולהרוויח את הזמן! המצרך החשוב ביותר..

טיימר עגבנייה

קונים את הטיימר המכני הפשוט הזה ועובדים בשיטת -25 דקות עבודה, חמש דקות הפסקה. מגלים בסוף היום תפוקה גדולה יותר והמון כח.

SELFCONTROL

תוכנה חינמית שמשאירה אותך בפוקוס לזמנים שתקבע לה. לא נותנת לך לגלוש למקומות אחרים.

ניהול כפרילנסר

אחת האהובות עליי ביותר. אתה פרילנסר עם לקוחות, יכול להזין שעות לפי לקוח משלם, ולעבוד במדויק לפי השעות שהקצבת לאותו הלקוח. ניתן לשתף את הלקוח ולתת לו להוסיף לך שעות!

הישאר בפוקוס

אפליקציה לכרום שלא תיתן לך לגלוש למקומות אחרים חוץ מעבודתך. כדי להסיר אותה צריך לעבור מכשולים לא פשוטים והיא שומרת על המכורים ביותר..

בסגנון הזה תמצאו עשרות תוכנות ואפשרויות ברשת. העיקר במאמר הזה נועד כדי לעורר אתכם. לא להישאר שאננים בנושא- למצוא את הפתרון האישי שלכם כדי לנהל את הזמן נכון.

אחרי שלמדתם איך לנהל את הזמן נכון בעבודה על מחשב.. תחזרו לעבוד..

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *