אישרתם את התוכנית ואנו יוצאים לדרך, מנהל הקמפיינים שלנו מכין את הדרוש במערכת הפרסום (פייסבוק וגוגל או כל שילוב פלטפורמות נדרש), הגרפיקאית שלנו עם האצבע על הדופק בכל הנוגע להתאמות מיוחדות ואנו מתחילים לשווק… האופטימיזציה מתחילה מהרגע הראשון, אנו נותנים לקמפיין לרוץ בתקציב נמוך יחסית בוחנים את התגובות ברשת ומעבירים את התקציב לקמפיין הנכון, שינוי של תמונה או תוכן תלוי באופי התגובות, שינויים בקהל ולפעמים אפילו עיצות טובות לייעול המוצר עצמו בעקבות דרישת הקהל והקונים. כאן גם בוחנים את משפך ההמרה כולו – כולל דף הנחיתה או האתר וכמובן את שיחות המכירה שביצעתם או המבקרים בבית העסק, כל הנתונים האלו מלמדים אותנו רבות על שיפור התהליך השיווקי.