פיתוח אתרים ומפתח פול סטאק

כמו הרבה תחומים טכנולוגיים, גם תחום פיתוח האתרים והתכנות עבר שינויים משמעותיים בשנים האחרונות. בעבר אנשים המקצוע בתחום היו לומדים שפה אחת ומתמקצעים בה לרזולוציות הגבוהות ביותר. כיום גם בתחום הזה האנשים העוסקים בו נדרשים להיות ורסטיליים ולדעת יותר משפת תכנות על מנת להיות רלוונטיים ולהיות מסוגלים לעבוד עם כמה שיותר לקוחות מכמה שיותר תחומים. אם נעשה הקבלה לכותב תוכן שמתמקצע רק בתחום כתיבה אחד. עם כמה לקוחות הוא יוכל לעבוד? כמה הוא יוכל להרחיב את האופקים והידע שלו בתחום? ברור שהוא בסופו של דבר ישאר בנישה מצומצמת שהוא תלוי בקיומה של הנישה לפרנסתו. הדבר לא שונה ממפתחים המתמחים בשפה אחת בלבד.

הפתרון לצורך במפתחים ורסטליים ודינמיים הוא מפתח הפול סטאק – Full stack, מפתח המתמחה כמה שפות תכנות. מפתחים אלו יעילים עבור בעלי העסקים מכל החזיתות: לא רק בגזרת משרד הדיגיטל או השיווק, אלא גם בצד השני כאשר למעשה המפתח זמין לפתור בעיות שחונות אצל הלקוח עצמו, וכך בעל העסק לא צריך לגשת לבעל מקצוע נוסף על מנת לפתור בעיות טכניות באתר שלו. כך גם יש סנכרון בין הלקוח למשרד או לכל נותן שירות אחר כאשר יש צד שיודע לתאם את הפתרונות בין שני הצדדים, מכיוון שהוא בקיא בסביבת התכנות של כל צד. מבחינה הזאת מפתח פול סטאק הוא One stop shop עבור בעלי העסקים.

אם נסכם את היתרונות בעבודה עם מפתח פול סטאק, אנחנו יכולים לראות קודם כל צמצום בכח אדם, כשהכוונה היא בעיקר ביטול הצורך ב"צדדים שלישיים" למיניהם – כל נותן שירות שמתווסף לפרוייקט שלך כדי לפתור בעיה ספציפית. לזה מצטרף פתרון סרבול שנובע מעבודות ישנות על האתר. בדיוק כמו הצורך לתאם בין צדדים בפרוייקט, יכול להיות שבעבר נעשתה עבודה בשפת תכנות אחרת שמצריכה איש מקצוע רלוונטי. כל אלו מתורגמים לחסכון בזמן ומניעת עיכובים בפרוייקטים.

אצלנו בויראלי מפתח פול סטאק עונה על כמה צרכים חשובים: הראשון פיתוחים מעמיקים בגזרת בניית האתר שמאפשרים לנו להעניק ללקוחות שלנו יותר פונקציות באתר שלהם, מה שבסופו של דבר משפר את איכות השירות שהם בעצמם נותנים ללקוחות שלהם. בנוסף יש לנו את היכולת לשפר את חוויית המשתמש מהאתר שלהם, שגם היא תסייע בסופו של דבר להגדלת המכירות. ולסיום, טיפול שוטף בבאגים ובעיות לא צפויות שתמיד מתרחשות, כך ששום בעיה לא נשארת לזמן רב והמכירות לא נפגעות. ואם אין לכם מפתח פול סטאק? הכל טוב, לנו יש.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *