חזרה לשגרה בפרסום זה זמן לרענן!

למה אנחנו מתכוונים כשאנחנו אומרים "חזרה לשגרה בפרסום זה זמן לרענן"? החג הארוך הסתיים ויש לנו עכשיו זמן חסד ארוך יחסית לפרסום העסק, רבים מהעסקים פשוט חוזרים למצב בו הם היו לפני החופשה ושוכחים שחזרה לשגרה מסוכנת, וזה בדיוק הזמן לרענן.

למה "חזרה לשגרה בפרסום זה זמן לרענן"?

בואו נתחיל מ-למה לא? כל עסק וכל מוצר נע באמצעות שינוי. אנחנו לא יכולים לצפות מאותה שיטה להמשיך לעבוד לנצח וזאת חלק מהדרך שלנו להניע את המותג שלנו ולפתח אותו.

רגע אבל הכל עבד טוב לפני החג!

digital marketing

אז מה? הקהל שנחשף כבר לצורה ולסגנון שלך, צריך להרגיש שינוי ועליית מדרגה אחרי זמן רב שלא נחשף לתכנים. גם אם הכל עבד כשורה, חשוב לשכלל ולהציג יכולות חדשות בעסק, צורת הצגה שונה והחדרת רוח חדשה שתבנה שוב ומהר את מיתוג העסק בעיניי הלקוח.

אם ברשותכם עסק בתחום המזון, זה הזמן לספר על מארזים חדשים שיצאו טריים אחרי הפסח. תחום האופנה כבר עמוק בקולקציית הקיץ וחשוב לרענן ללקוחות את המלתחה בויז'ואלים חדשים בכל פלטפורמה אפשרית. חדרי הכושר יכולים למלא עכשיו את העסק לקראת הקיץ בים ואחרי המימונה הטעימה 🙂 אבל מעבר לזמנים המדוייקים צריך פשוט להבין שהחופשה היתה אמנם הפסקה ארוכה ורוקנה ללקוחות את מלאי המזומנים אבל הצרכן הישראלי (זהו זמן אחר לצרכן העולמי) אוהב לחדש ולרענן ואם יודעים להגיע לקהל הנכון עם המוצר הנכון (כן, אנחנו יודעים.) חוזרים לסוס מהר מאוד ומתחילים לדהור.

"חזרה לשגרה בפרסום זה זמן לרענן!" היא לא סתם קלישאה. כל הפוגה מבחינת שגרת החיים שלנו כמו שאנחנו מכירים אותה היא הקיו שלכם לשנות דברים בפרסום, לחשוב מחדש על האסטרטגיה או על האג'נדה אותה אתם רוצים לקדם. פרסום, טוב ככל שיהיה, נשחק בסופו של דבר. סף הגירוי של הצרכן משתנה כל הזמן כאשר סביר להניח שכמו כל דבר, בסופו של דבר הוא צריך גירויים יותר חזקים או לפחות שבירה של המונוטוניות

מאחלים לכם תקופת חזרה מרעננת ועם הרבה הצלחה. ואם אתם צריכים דחיפה אמתית מאיתנו- בשמחה! צרו קשר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *