תמיד אמרתי שהתוכן הוא המלך. הרי אין כמו כותרת מושכת או תמונה מעניינת למשוך את העין, אין כמו טקסט טוב ומרגש ואין כמו הנעה לפעולה שגורמת לאצבע של הלקוח שלך להקליק.

זה עדיין נכון, שלא תטעו. 

אבל ככל שהמאבק על תשומת הלב של הקהל שלנו גדל, הלקוחות מופגזים באין ספור מסרים בכל רגע נתון, והרשתות החברתיות מפחיתות את החשיפה באופן תדיר, התוכן בפני עצמו לא תמיד מספיק. אתם יכולים להיות אלופי קריאטיב, התוכן שלכם יכול להיות מעניין ומרגש, יכול להיות לכם ויז׳ואל מושלם אבל זה לא יעזור אם כמעט אף אחד לא יראה את התוכן שלכם.
אז כן, התוכן הוא המלך, אבל מסתבר שבעולם הדיגיטל של ימינו הוא לא מספיק. בדיוק בנקודה הזו נכנסת העבודה המשותפת עם מנהל הקמפיינים, או אם תרצו – זה שאחראי לוודא שיצירת המופת שלכם מקבלת את הקהל הראוי לה. 

אבל רגע, זהו? רק קהל? אם אתם בעלי עסק מנוסים אתם כבר יודעים שעם לייקים לא קונים במכולת…

אז מה עוד? 

בהתאם ליעדים של העסק שלכם – בין אם לטווח הארוך ובין אם לנקודות ציון זמניות – נבנית גם האסטרטגיה השיווקית שלכם בדיגיטל. בין השאר, תכלול האסטרטגיה שלכם נקודות חשובות כמו:

האסטרטגיה הזו היא הבסיס לסינרגיה בין מנהלי התוכן למנהלי הקמפיינים שלכם. הם חייבים לעבוד ביחד בתיאום מושלם – להבין מראש את המטרות של העסק שלכם, לטרגט את הקהלים הנכונים ולכוון את התוכן לקהל מבחינת מסר ושפה, לבחור את הנקודות הרלוונטיות במשפך השיווקי ולוודא שהמסרים מותאמים לפעולה שהקמפיין מבקש וחשוב מזה – לבדוק כל הזמן מה עובד טוב, מה עובד פחות טוב, לנתח את הנתונים והתוצאות באופן עקבי ולהשתמש בהם על מנת לדייק – את התוכן ואת הקמפיינים – ולהביא לכם את התוצאות הטובות ביותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *