פרסום ממומן בפייסבוק

פרסום ממומן בפייסבוק

לישראל ישראלי יש חנות קטנה ומטריפה של ענתיקות. מדי בוקר הוא מבריק את חלון הזכוכית של החנות עד לרגע המאושר שבו הוא רואה בצלילות את השתקפות השפם שלו. אבל לאחרונה  יש לו פחות מבקרים בחנות. ישראל אדם חרוץ: הוא מוריד מחירים, תולה פליירים ברחבי השכונה ואפילו פתח דף פייסבוק לא מזמן – אבל שום דבר לא עובד. כל זה השתנה כשלקוח צעיר שעבר בחנות אמר לו "ישראל, מה אתך? תפנה ל פרסום ממומן בפייסבוק. זה חלון הראווה האמיתי שלך".

הנה כמה נתונים שיעזרו לישראל לעשות סדר ולהחליט אם לפנות לכיוון הזה.

מספר לקוחות –

מעל 4 מיליון משתמשים פעילים בפייסבוק בחודש במדינת ישראל. אז נכון שזה פחות חוויתי כשאי אפשר לדבר עם לקוח מזדמן על מזג האוויר הארור בישראל, אבל מדובר במספר גבוה בהרבה ממספר האנשים שיעברו בסמוך לחנות שלכם.

גם אם יש לכם דף פייסבוק, ידעתם שרק 5% מן החברים נחשפים לתוכן שלכם? הדרך להגדיל את החשיפה היא באמצעות פרסום ממומן בפייסבוק. אז נכון שלישראל יש דף פייסבוק עם לא מעט חברים, אבל מה זה שווה אם הם לא רואים את מה שהוא כותב?

פילוח קהל היעד –

במקום להשקיע זמן ומאמץ בפרסום חסר תועלת ולא ממוקד, ניתן לעקוב אחרי קהל היעד המועדף באמצעות פרסום ממומן בפייסבוק. למרבה הצער לא כולם מתעניינים באגרטל פרחוני מתקופת המנדט. דווקא מעצבת הפנים שמחפשת אגרטל וינטג' מעוצב למשרד עורכי הדין יכול למצוא בו עניין. באמצעות פייסבוק ניתן יהיה לאתר את האנשים הרלוונטיים ולדאוג שיצפו במודעה הרלוונטית. כנראה שאין טעם להשקיע כסף בחשיפת האגרטל בפייסבוק אצל נערה שמחפשת אגרטל להצגת סוף השנה בתיכון .

צוות ויראלי בישיבת אסטרטגיה

קלות שימוש –

במקום לנסות לתפוס את הלקוח בטלפון ולשמוע מוסיקה קלאסית בהמתנה על הקו, ניתן פשוט להיות בקשר ישיר עם משתמש הקצה. הודעה פשוטה בפייסבוק שבה ניתן יהיה להציג את המחיר, אפשרויות משלוח, זמני הגעה וכו'. כך ניתן לבחור מתי לענות ולהבטיח שהמידע יעבור ביעילות.

רימרקטינג

לקוח נכנס לחנות לכמה דק' וחיפש קולאז' פרה על בד כמתנה ליום ההולדת של אשתו. למרבה הצער לישראל אין כזה במלאי. הלקוח יצא ובזה נגדע הרומן הקצר שלו עם החנות. בפרסום ממומן בפייסבוק הלקוח מספר פעמים לדף הפייסבוק "הענתיקות של ישראל" יקבל בעתיד מודעה של החנות בעמוד הפייסבוק הפרטי שלו. זאת משום שהלקוח זוהה על ידי המערכת כבעל תחומי עניין מסוימים.

אז האם על ישראל לפתוח במסע פרסום ממומן בפייסבוק? כמובן שעוד לפני כן ישראל צריך לעבוד קשה כדי להבטיח שהמוצרים שלו יהיו טובים ובמחירים תחרותיים. ההתמקדות במאמר הקצר הזה נגעה לאסטרטגיה הפרסומית שלו.

בהצלחה ישראל!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *