אתר חנות בונים בוורדפרס

אם אתה בעל חנות פיזית או מוכר מוצר און ליין ייתכן וכבר הציעו לך לפתוח חנות אינטרנטית. האפשרויות הן בלתי מוגבלות, החל מסגנונות שונים של מבצעים שניתן להטמיע בחנות ועד מעקב יום יומי אחרי לקוחות והודעות אישיות כשנגמר מלאי המוצר בביתם. חנות מקוונת גם חוסכת מהגולש את הצורך לגשת לחנות והוא יכול להזמין את המוצר ישירות מדלת לדלת, יצא לי להכיר בעלי עסקים שברבות הימים פשוט סגרו את החנות הפיזית כי המכירות הלכו טוב יותר און ליין ואין סיבה לשלם שכירות חשמל ועובדים כאשר המחשב עובד בשבילך.

עם זאת, קיימות מגוון של פלטפורמות לחנויות אינטרנט, בנייה מאפס על ידי מתכנת, מג'נטו המפורסמת שאהובה על בעלי עסקים רבים וורדפרס ועוד ויש סיבה שאנחנו כל כך מתעקשים שאתר חנות בונים בוורדפרס.

כמקדם אתרים ההמלצה הראשונה שלי היא שימוש בוורדפרס וכשאומרים חנות בוורדפרס מתכוונים לתוסף woocommerce . אלו מונחים שתשמעו מבוני האתרים שלכם ואין צורך להרחיב על הכוונה בשמות אלא במה זה בעצם אומר ולמה דווקא חנות בוורדפרס?.

גוגל רואה את העולם כתוכן, ממשק התוכן הגדול ביותר בעולם הוא בלוג, וורדפרס היא מערכת הבלוגים המתקדמת בעולם- מכאן (וזו המציאות גם בפועל) שבנייה בוורדפרס היא הבנייה הטובה ביותר בעיניי גוגל. אין זה אומר שאתר אחר לא יקודם, אך יהיה קל יותר וזול יותר לקדם דרך וורדפרס מה שלא גורע כלל מיופי החנות ואיכות חווית הקנייה כי כמו שאמרנו… אתר חנות בונים בוורדפרס.אתר חנות בונים בוורדפרס

הסיבה השנייה שגורמת לי להמליץ דווקא על וורדפרס היא ממשק החנות האינטראקטיבי , הפשוט (עברית מלאה) שכל בעל חנות שעברתי אתו את ההדרכה על החנות עצמה כבר רץ קדימה אחרי וגילה אפשרויות נוספות שמועילות לו. קל יותר מלהפעיל מעבד תמלילים כמו וורד או שימוש בפייסבוק. פשוט ככה. אז אם אתם רוצים לבנות חנות באינטרנט – כדאי לבקש הצעת מחיר על חנות בוורדפרס, תוסף ווקומרס כאמור- ואחרי האפיון לבחור את העיצוב המתאים. אין צורך שבניית חנות כזו תיקח יותר מ30 יום ואתם כבר מוכרים…

בהצלחה! (החלטתם לבנות חנות? פנו אלינו!)

במאמר הבא בנושא חנויות ניגע בתקנון האתר בחנויות אינטרנט שחשוב מאוד דווקא לחנות מסחרית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *