איך בוחרים משרד פרסום שייתן לכם פרסום חזק?

איך בוחרים משרד פרסום לעסק שמחפש חשיפה חזקה יותר?

איך בוחרים משרד פרסום – פרקטיקה

רבים משרדי הפרסום הקיימים בארץ ועם החידושים שצצים כל חודש, מתרבים גם האפשרויות שניתן להשתמש בהם כדי להשיג חשיפה רחבה.
כעסק שנמצא בתחרות מתמדת קשה למצוא משרד פרסום שמכיר את התחום שלך ויודע להציב קריאייטיב ואסטרטגיה שתמתג אותך מעל האחרים בשוק.
הנה כמה דברים שאתם מחפשים במשרד פרסום "חזק". כזה שיידע לתת מענה כמעט לכל תחום ובעבודה מקצועית ויעילה:

1. מחקר.
אם נחת עליכם משרד פרסום שיש לו כבר מחיר מובנה ללא בדיקה מעמיקה של התחום ברשת- הדבר צריך להדליק לכם נורת אזהרה. לתת מחיר לפרסום תחום הנדסת בניין לא דומה למחיר פרסום שרברב באילת, אם מדובר בהחדרת מוצר חדש לתחום על המפרסם לערוך בדיקה מקיפה של צורך וביטויי חיפוש והדבר יכול לקחת שעות ובמשרד גדול יותר- ימים.

2. ישיבת אפיון
לא ניתן כמובן להתחיל לפרסם בלי שישבת עם המשרד וסיפרת כמעט הכל על העסק שלך, החל מהיתרונות והייחודיות של העסק ועד הפחדים והחסרונות, משרד פרסום איכותי שיקבל את כל הנתונים יוכל לערוך בהם סדר ולבנות אסטרטגיה איכותית.

3. לקוחות עבר
אם מדובר בעסק חי ובועט, משרד פרסום טוב ישאל אותך לגבי אלו שקנו עד היום. ראשית נרצה להכיר את הקהל לעומק ולהרחיב אותו, שנית נוכל להעריך מעגלים קרובים אליו ולמצוא לכם קהלים חדשים.

4. גרפיקה מקצועית
הכל חשוב, האודיו, הוידאו, התוכן והקהלים, אבל בהבנה עמוקה שויזואליות מוכרת, עליכם לוודא שאתם מקבלים עם התוכן שלכם גם גרפיקה איכותית.

5. קשר חד שבועי
משרד פרסום לא אמור לדבר איתך כל יום, אבל פעם בשבוע מייל תוך החלפת מידע בין המשרד לעסק, קבלת נתוני מכירה, מחשבות קדימה ובדיקה של הנעשה עד כה. בדרך כלל תמונה מנהל או מנהלת לקוחות המטפלת בתיק שלך.

6. אמון
כבר בפגישה הראשונה עליך לחוש שמדובר במשרד אמין, שהאנשים בו מדברים מתוך ניסיון והבנה ושהם קשובים לצרכי העסק שלך. קח את החוזה הביתה וקרא אותו, שאל שאלות והבן על מה אתה חותם.

נשמח לעמוד לשרותכם ולפרסם גם את העסק שלכם כאן בויראלי.

הרבה הצלחה. הרבה עבודה. הרבה לקוחות.

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *