שיווק באינטרנט

יש כל מיני דרכים לבצע שיווק. הדרך הנפוצה היא באמצעות שיווק באינטרנט זה בגלל כמה סיבות: גם בגלל האיכות, פיענוח נתונים, האפקטיביות ועוד. הפרסום מתחלק לכמה מאפיינים מרכזיים שכדאי להכיר:

פרסום באתרי אינטרנט ומנועי חיפוש: הקמת אתרים עם המסר הפרסומי. קידום אתרים במנועי חיפוש כמו למשל קידום אורגני בגוגל, שהאתר מזוהה בצורה אופטימלית על ידי מנועי חיפוש (SEO). בנוסף, יש אפשרות באמצעות חסות תוכן לאתרי אינטרנט.

שיווק דיגיטלי, פרסום באינטרנט, שיווק, פרסום, חשיפה אורגנית, קידום אורגני

בנוסף אפשר גם שיווק מבוסס בלוגים, שיווק מבוסס כתבות, מאמרים ופרסומי עיתונות  יש גם את הפרסום שהוא שיווק וקידום מבוסס קישורים ושיווק מבוסס דואר אלקטרוני.

אפשר גם באמצעות פרסום ויראלי – סרטוני וידאו קצרים ופרועים שמופצים באינטרנט ממשתמש אחד לשני ויוצרים באזז. זה בצורה הומוריסטית ואקטואלית, או דרך גיפים וממים.

באינטרנט יש הרבה שימוש  בשיווק ויראלי. עיקר הפעילות היא על ידי קהל היעד. שיווק ברשת הוא אחד הדרכים הכי נפוצות של מסחר אלקטרוני. כשרשת האינטרנט נעשית פופולרית, השיווק באינטרנט הופך ליותר טוב לעסקים גדולים וקטנים.

המשווק מייצר תוכן חינם במרחב הדיגיטלי שמושך ומניע אליו לקוחות באופן פסיבי לעומת השיטה שמחפשת לקוחות באופן אקטיבי באמצעות פרסום למשל בעיתון, בפלאייר ועוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *