טלפון: 03-6206021 דוא"ל: office@Bviral.co.il
  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
  • Vimeo
הודעת טקסט
English
פרסום בפייסבוק ושיווק באינטרנט
  • ויראלי
  • על התהליך
    • תהליך העבודה
    • שירותים
    • שאלות נפוצות
  • אודות
  • פרסום באינטרנט
  • בלוג
  • סיפורי הצלחה
  • צור קשר

  • ויראלי
  • על התהליך
    • תהליך העבודה
    • שירותים
    • שאלות נפוצות
  • אודות
  • פרסום באינטרנט
  • בלוג
  • סיפורי הצלחה
  • צור קשר

פרסום בפייסבוק ושיווק באינטרנט
  • ויראלי
  • על התהליך
    • תהליך העבודה
    • שירותים
    • שאלות נפוצות
  • אודות
  • פרסום באינטרנט
  • בלוג
  • סיפורי הצלחה
  • צור קשר

  • ויראלי
  • על התהליך
    • תהליך העבודה
    • שירותים
    • שאלות נפוצות
  • אודות
  • פרסום באינטרנט
  • בלוג
  • סיפורי הצלחה
  • צור קשר

כל מה שצריך לדעת על קידום באינטרנט

כל מה שצריך לדעת על קידום באינטרנט

16 באפריל 2020 15:02 אין תגובות יוסף זילברברג

אם יש לכם עסק, סביר להניח ששמעתם, לפחות פעם אחת, את המילים ‘קידום באינטרנט’. אז מה זה בכלל קידום באינטרנט? קידום באינטרנט הוא למעשה הכלי הכי חשוב של עולם השיווק במאה ה-21. האינטרנט נכנס לחיינו בסערה וכבש את לבנו. מה שהתחיל בהתחלה מפנאי ומשחקים הפך במהרה לכלי שבו אנו משתמשים כמעט בכל תחום, החל מתחום החיפושים ועד לתחום החברתי, כך שלא מפתיע שבעידן המסכים, האינטרנט הוא כלי קריטי לפרסום. מנועי החיפוש והרשתות החברתיות הם הכלי הכי חשוב שבו תוכלו להשתמש עבור קידום העסק שלכם, ואם תעשו קידום באינטרנט בחכמה – העסק שלכם יפרוץ ויכניס לכם לא מעט כסף.

אז מה האופציות שלכם לקידום באינטרנט?

כדי לדבר על האופציות, נחלק את עניין הקידום באינטרנט לשני מודלים:

  1. מודל PULL: במודל זה, הגולש מחפש אתכם ואתם צריכים לדאוג להיות הראשונים שיופיעו לו בחיפוש, וחשוב מכך – למשוך את העין כדי שיבחר דווקא בכם. לדוגמה: לכם יש חנות רהיטים, וגולש מחפש ספה. פלטפורמה אינטרנטית המתאימה למודל זה היא כמובן גוגל, מנוע החיפוש שכבר מזמן הפך למעצמה אינטרנטית חסרת תקדים. יש לכם אפשרות לקדם את העסק שלכם בגוגל, בין אם במודעות ובין אם בתוצאות החיפוש, ולדאוג שהעסק שלכם יהיה הדבר הראשון, או הבולט ביותר, שהגולש יראה כשהוא מחפש את המוצר שלכם יש להציע לו.
  2. מודל PUSH: במודל זה, הגולש יתקל במוצר/בשירות שלכם מבלי שחיפש אותו, אך המודעה שלכם תעורר את סקרנותו ותגרום לו לחשוב, או אפילו להבין, שזה המוצר שהוא זקוק לו על מנת לקבל מענה על צורך מסוים. מודל זה רלוונטי לרשתות החברתיות – פייסבוק, אינסטגרם, פינטרסט, לינקדאין וכו’ – שבהן הגולש למעש משוטט בפיד ולכם יש הזדמנות להבליט בתוכו את העסק שלכם בצורה כזו שתבהיר לגולש כי מדובר במשהו שהוא צריך.

 

השארת תגובה

ביטול

  • ויראלי
  • על התהליך
    • תהליך העבודה
    • שירותים
    • שאלות נפוצות
  • אודות
  • פרסום באינטרנט
  • בלוג
  • סיפורי הצלחה
  • צור קשר

03-6206021
Office@Bviral.co.il
הערבה 1 גבעת שמואל פינת הסיבים , פתח תקווה
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס