החג הארוך הסתיים ויש לנו עכשיו זמן חסד ארוך יחסית לפרסום העסק, רבים מהעסקים פשוט חוזרים למצב בו הם היו לפני החופשה ושוכחים שחזרה לשגרה מסוכנת, וזה בדיוק הזמן לרענן.
רגע אבל הכל עבד טוב לפני החג!
הקהל שנחשף כבר לצורה ולסגנון שלך, צריך להרגיש שינוי ועליית מדרגה אחרי זמן רב שלא נחשף לתכנים. גם אם הכל עבד כשורה, חשוב לשכלל ולהציג יכולות חדשות בעסק, צורת הצגה שונה והחדרת רוח חדשה שתבנה שוב ומהר את מיתוג העסק בעיניי הלקוח.
אם ברשותכם עסק בתחום המזון, זה הזמן לספר על מארזים חדשים שיצאו טריים אחרי הפסח. תחום האופנה כבר עמוק בקולקציית הקיץ וחשוב לרענן ללקוחות את המלתחה בויז’ואלים חדשים בכל פלטפורמה אפשרית. חדרי הכושר יכולים למלא עכשיו את העסק לקראת הקיץ בים ואחרי המימונה הטעימה 🙂 אבל מעבר לזמנים המדוייקים צריך פשוט להבין שהחופשה היתה אמנם הפסקה ארוכה ורוקנה ללקוחות את מלאי המזומנים אבל הצרכן הישראלי (זהו זמן אחר לצרכן העולמי) אוהב לחדש ולרענן ואם יודעים להגיע לקהל הנכון עם המוצר הנכון (כן, אנחנו יודעים.) חוזרים לסוס מהר מאוד ומתחילים לדהור.
מאחלים לכם תקופת חזרה מרעננת ועם הרבה הצלחה. ואם אתם צריכים דחיפה אמתית מאיתנו- בשמחה! צרו קשר.