טלפון: 03-6206021 דוא"ל: office@Bviral.co.il
  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
  • Vimeo
הודעת טקסט
English
פרסום בפייסבוק ושיווק באינטרנט
  • ויראלי
  • על התהליך
    • תהליך העבודה
    • שירותים
    • שאלות נפוצות
  • אודות
  • פרסום באינטרנט
  • בלוג
  • סיפורי הצלחה
  • צור קשר

  • ויראלי
  • על התהליך
    • תהליך העבודה
    • שירותים
    • שאלות נפוצות
  • אודות
  • פרסום באינטרנט
  • בלוג
  • סיפורי הצלחה
  • צור קשר

פרסום בפייסבוק ושיווק באינטרנט
  • ויראלי
  • על התהליך
    • תהליך העבודה
    • שירותים
    • שאלות נפוצות
  • אודות
  • פרסום באינטרנט
  • בלוג
  • סיפורי הצלחה
  • צור קשר

  • ויראלי
  • על התהליך
    • תהליך העבודה
    • שירותים
    • שאלות נפוצות
  • אודות
  • פרסום באינטרנט
  • בלוג
  • סיפורי הצלחה
  • צור קשר

לקוחות מגיעים אליך מפה לאוזן? אתה בסכנה.

לקוחות מגיעים אליך מפה לאוזן? אתה בסכנה.

5 באפריל 2017 14:02 אין תגובות יוסף זילברברג

בעלי עסקים רבים מגיעים אלינו עם עסק חי, עסק שמוכר ועובד יפה כבר שנים בישראל, מדינה שלהחזיק בה עסק – לא פשוט.

עם זאת, כל בעל עסק ותיק יודע שלסמוך על שיווק “מפה לאוזן”, יכול להחזיק תקופה קצרה יחסית וחשוב מאוד לבנות ערוץ שיווק נכון המורכב מרמות שונות של פנייה ללקוחות פוטנציאליים.

אז מה חשוב?

  1. חשיפה– עסק צריך להיות מוכר נקודה. אם קהל רחב מכיר את המוצרים שלך, סטטיסטית אתה גם תמכור יותר. כל שאר הנקודות נוגעות בדברים שאתה יכולה לשפר ידנית בעסק. (כולל שיפור של המוצר עצמו או תהליך השירות אם זקוק לשיפור).
  2. מכירה– תכנים מסויימים בפרסום לא יהיו ארוכים או אינפורמטיביים אלא יניעו את הגולש לרכישה. בצורה ממוקדת ומהירה
  3. יח”צ וניהול משברים– ישנם מוצרים, חברות ועסקים שיש תקלות באחד מהמרכיבים שבונים אותם. זה יכול להיות שירות קלוקל או מוצר לא אמין וכו’.
    כל עסק רוצה שכל לקוחותיו יהיו מרוצים ומחוייב לתקן ולשפר את עצמו בכל נקודה כל הזמן. אבל בדרך לשם יכולים להיווצר “פקקים” של לקוחות שחוו את חבלי הלידה של העסק שלך והם מגיעים היום כדי להתלונן (בצדק) או להזהיר את החברים סביבם. חשוב לנהל נכון כל משבר כזה בעודו קטן, לדעת לזהות את נקודת הפגיעה בלקוח ולעזור לו לחוות את העסק שלך מזווית חדשה.
  4. רימרקטינג– קהל שראה אותך ברמת החשיפה, לא היה מוכוון מכירה, אבל אם הדברים נעשו כמו שצריך- הוא הכיר אותך. והוא זוכר. חובה מקצועית לפנות אליו בפעם השנייה והשלישית כדי לכוון אותו בשפה חדשה – לביצוע רכישה.

הנקודות הכלליות האלו שהזכרנו שמתפרקות לחלקים רבים, דורשות תקציב וצוות שיודע לבנות מערך מקצועי לכל אחד מהם. תקציב קטן מדיי יכול לעשות את הפעולה ההפוכה ותקציב גדול מדיי יכול לעבור את סך ההכנסות מהמוצר ואז מה בעצם עשינו? לקוחות מגיעים אליך מפה לאוזן אתה-בסכנה

כבעל עסק חשוב שתדע שהנקודות האלו מוטמעות בתהליך השיווק שלך. תדע שהצוות שבנה לך אותם יודע איך לנהל ולנייד את התקציב בתוך מערכת הפרסום ושהוא “עם היד על הדופק” בכל יום מחדש.

 

רוצים לשמוע עוד על קידום העסק שלכם ולהיפגש עם צוות “ויראלי”? פנו אלינו! 

מיתוג חברה פרסום חברות פרסום פה לאוזן
השארת תגובה

ביטול

  • ויראלי
  • על התהליך
    • תהליך העבודה
    • שירותים
    • שאלות נפוצות
  • אודות
  • פרסום באינטרנט
  • בלוג
  • סיפורי הצלחה
  • צור קשר

03-6206021
Office@Bviral.co.il
הערבה 1 גבעת שמואל פינת הסיבים , פתח תקווה
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס